Jak wykazały najnowsze badania, części układów kierowniczych i zawieszenia firmy Delphi Automotive uzyskały takie same wyniki jak produkty montowane jako wyposażenie fabryczne OE. Wspomniane testy polegały na sprawdzeniu reakcji części na takie czynniki jak płynność ruchu, moment zerwania, wytrzymałość i zgodność wymiarowa. Przedmiotem badań były sworznie kulowe i stabilizatory.
Konstruktorzy Delphi analizują wymiary produktów, aby zapewnić im idealną kompatybilność geometryczną z częściami OEM. Analizie poddawany jest też skład chemiczny i właściwości mechaniczne materiałów, z których zrobione są części zawieszenia Delphi. Już w trakcie produkcji pracownicy firmy dokonują szeregu testów materiałowych i wymiarowych, aby wyeliminować ewentualne pęknięcia i podatność na korozję.
Jak już wspomnieliśmy, niezależnie czy Delphi produkuje części na pierwszy montaż, czy na rynek części zamiennych, wszystkie produkty zgodne są z globalnymi wymaganiami. Aby część miała okazję dostać się na rynek części zamiennych, musi przejść procesy weryfikacji (PPV) i akceptacji (PPAP). PPV polega na sprawdzeniu, czy dana część będzie działać tak samo jak jej prototyp, z kolei PPAP gwarantuje, że wszystkie części spełniają wymagania określone dla próbek inżynieryjnych.
Podsumowując, wymienione na początku tekstu testy przegubów kulowych układu kierowniczego i zawieszenia sprawdzają siłę i wytrzymałość. Są to bowiem dwa elementy, które mają największy wpływ na bezpieczeństwo użytkownika.
Rok 2011 był pracowity dla Delphi. W trakcie 12 miesięcy Delphi wprowadziło na rynek 310 nowych numerów części. Wśród nich dominują głównie wahacze, stabilizatory, przeguby kulowe, drążki kierownicze i elementy metalowo – gumowe. Dedykowane auta to m.in. Opel Insignia, Renault Koleos, BMW X5 i X6, oraz Hyundai I10